24 Eylül 2009 Perşembe

özenmek mi, özlemek mi bu benimkisi?

bir hayata özenmek mi benimkisi
yoksa özlemek mi geçmişteki özgürlüğü
hayalimde,
evimde camın önündeyim elimde bir fincan sıcacık çayım
dışarıda cama vuran yağmur
ve hatta televizyonda güzel bir film yada ondan da güzel bir roman elimdeki...
tatlı tatlı dinliyorum kendimi, yağmuru, çayımdan çıkan buharın sessizliğini
bekliyorum yavrum okuldan gelsin "annecim acıktım" desin
ama nedense hep hayalimde, gerçek ise tam yedi yıldır çalıştığım fabrikalar
ben çayımın buharını hayal ederken bacanın dumanı ile birlikteyim yine,
sessizliği dinlemeye olan özlemim bu yüzden belki de
kapımı açsam ofisin dışı gümbür gümbür
ben aslında anne olmak için yaratılmışım, evinin hanımı...
belki evimde yapabileceğim işler için,
belki bir roman yazmak için...
şimdi lütfen söyleyin bana özenmek mi bu benimkisi yoksa özlemek mi özgürlüğü?

sevgilerime,

Hiç yorum yok: