26 Ekim 2009 Pazartesi

Gelgitlerim Var Benim...

Bu günlerde gel gitlerim var benim

Gözlerimi açtığımda karanlıktan önümü göremiyorum,

Kapattığımdaysa ışıktan gözlerim kamaşıyor.

Hiç ulaşmak istediğiniz bir hedefe tam ulaştığınızı sanırken bunun gerçekleşmemesi için dua ettiniz mi?

Peki, ya duanız gerçekleştiğinde hüznün pençesinde kıvrandınız mı?

Ben cuma akşamından beri bununla uğraşıyorum. Nihayet bu gün son üçgündür istediğim sonuca ulaştım. Ama ne yazık ki bu sonuç son üç aydır istediğim şeyin aksi idi. Evet şuan bunun için en azından düne göre daha huzurluyum ama yine de annelik isteğinin içten içe getirdiği bir üzüntü var.

Merak ettiniz değil mi? Aslında yazmayacaktım ama sanırım yazdıkça daha bir rahatladım ve paylaşmak istedim. Cuma günü yaptırdığım test sonucunda rahatlayıp saçlarımı boyattım ama sonra ya hamile isem şüphesine tekrar düştüm. Neyseki değilmişim, ama sanırım bir daha saçlarıma boya değdirmeyeceğim...

Huzurla kalın..

Hiç yorum yok: